Nog 9 weken tot de kerst

Het is bijna niet te geloven, maar het is echt waar. Het is alweer eind oktober, maar zo voelt het niet. Ik weet nog goed dat ik ca. 4 weken geleden met 26 graden Celsius en half ziek onze jongste dochter aan het verhuizen was van Gent naar ons huis. Tjonge wat was het warm. Het zweet gutste mij bij alles neer (en dat was niet van de koorts ). Ook de eerste helft van oktober was nog warm. Daar heb ik overigens zelf niet veel van kunnen genieten, want door de verhuisstress lag ik al gauw weer hoestend en proestend onder de wol : de bomontploffing thuis moest maar even blijven liggen. Nee. Het voelde echt nog niet als herfst.

Maar ja; de drie nieuwe kerstarrangementen van Astrid lagen wel te wachten, net als de rest van de ruim 20 andere kerstliedjes. Al hoestend en proestend kwam daar natuurlijk niet veel van. Met krakende en piepende stem heb ik zo goed en zo kwaad als het ging toch geoefend. Vanavond is er gelukkig een extra repetitie om er alvast in te komen. Als toetje dan nog wat liedjes van Abba, want die moeten er maart ook in zitten als Canto Felice de  Spaanse Costa onveilig gaat maken !

Nog 9 weken tot de Kerst.

Zou het Canto Felice lukken om de Kerst weer te rocken ? Ik denk het wel. Dat doen we namelijk altijd  !

 

Anneke